Evolution PSV
Evolution PSVEvolution PSVEvolution PSV

כרית למניעת פצעי לחץ למשתמשים בסיכון גבוה

varilite
כרית למניעת פצעי לחץ המועדפת על משתמשי כסאות הגלגלים הנמצאים עם סיכון גבוהה לפצעי לחץ ומחפשים כרית סימטרית. הכרית מתאימה לאנשים עם חוסר תפקוד מוטורי ונוירולוגי.
דגם: Evolution PSV
מידע נוסף

המטפלים ממליצים על ה- Evolution לאנשים עם חוסר תפקוד מוטורי ונוירולוגי עקב פגיעה בעמוד השדרה, שבץ מוחי, טרשת נפוצה, שיתוק מוחין ופגיעה מוחית טראומטית.

המטפלים מעריכים את חלוקת הלחץ בכרית ואת התמיכה היציבה המדהימה שלה. משקל הכרית נמוך, היא נוחה וקלת שימוש, אין צורך במשאבה או באביזרים שונים.

חלוקת לחץ המעולה, יציבות המיקום, נוחות וגם פשטות הפכו את ה-Evolution לכרית פופולרית לכיסא הגלגלים. עם הוספת ה-PSV החדשני (שסתום הגדרת הלחץ) של VARILITE הפכנו את ה-Evolution PSV לטוב עוד יותר.

Evolution PSV משתמשת בשסתום הגדרת הלחץ החדש והמהפכני של VARILITE לשני הכיוונוים. ה-PSV פועל על ידי חישת כמות לחץ הכרית הפנימית. עם שחרור האוויר, הלחץ הפנימי יורד והמשתמש ישקע בכרית לחלוקת לחץ יעילה.

ה-PSV מסומן בשלושה מצבים מוגדרים מראש, המספקים את טווח הטבילה הטוב ביותר עבור רוב המשתמשים. המטפל קובע את מצב ה-PSV שמביאה לפיזור לחץ מיטבי עבור הלקוח. (המטפל יכול לסמן מיקום אחר ב-PSV אם המשתמש נופל מחוץ לטווח שנקבע מראש.)

בהתחלה יושבים על הכרית כאשר השסתום סגור וכרית מנופחת לחלוטין, הלקוח פותח את ה-PSV למיקום המתאים. כאשר ה-PSV חש כי שוחרר מספיק אוויר, הוא סוגר את הזרימה באופן אוטומטי. הלקוח סוגר את ה-PSV. ההתאמה פשוטה ועקבית.

קלות השימוש משפרת את תאימות המשתמשים. המטפל יכול לבחור את Evolution PSV בביטחון, בידיעה שהלקוח או המטפל יכולים להתאים את Evolution PSV בקלות לפיזור לחץ אופטימלי בכרית הישיבה.

כיסוי

הכרית זמינה עם כיסוי רשת או כיסוי לבריחת שתן עם חומר נושם לארבעה כיוונים.
החלק התחתון עשוי מחומר עמיד למניעת החלקה עם וו ולולאה לתוספת אבטחה. כיסוי ה-Evolution עומד בתקני עמידות בפני הצתה ISO 7176-16 עבור רכיבי כיסא גלגלים מרופדים. ניתן לכביסה במכונת כביסה.

 

למידע נוסף מהיצרן:הצגת חוברת
https://www.iqlc.co.il/product?name=evolution-psv
הוספה למוצרים שאהבתי
הסרה ממוצרים שאהבתי
2
product
evolution psv
נא להכניס שם עם לפחות 2 אותיות
נא להזין מספר טלפון נכון !
נא להכניס דוא״ל תקין!
הצלחה: ההודעה שלך נשלחה בהצלחה!
סגור