Zoid
ZoidZoid

כרית למניעת פצעי לחץ למשתמשים עם סיכון נמוך עד בינוני

varilite
כרית למניעת פצעי לחץ מתכווננת, הבחירה המועדפת למשתמשים פעילים בכיסא גלגלים עם סיכון נמוך עד בינוני לפצעי לחץ.
דגם: Zoid
מידע נוסף

כרית ה-VARILITE Zoid™

היא הבחירה הנמוכה ביותר למשתמשי כיסאות גלגלים פעילים בסיכון בינוני לפריצת רקמות.

פיזיותרפיסטים ממליצים על ה-Zoid לאנשים הזקוקים לכרית דקה וצרה ללא מחיצת ירך אמצעית. ספורטאים מעריכים את העיצוב הקל שלה ואת בולם ההתנגשויות והרעידות. על המגרש. על המסלול. על השביל.

טכנולוגיית ציפה אוויר-קצף של VARILITE, בשילוב קצף בעל רמות קשיחות שונות, מספקת פיזור לחץ מעולה. אזורים פונקציונליים של ה-Zoid נוצרים משלושה סוגי קצף: קצף רך לאזור הרגיש לפצעי לחץ; קצף בינוני לאגני ירכיים ועיצוב אגן; וקצף מוצק להיקף.

עיצוב מחודד, פרופיל נמוך, יציבות, נוחות ופשוטיות הפכו את ה-Zoid לכרית הביצועים המועדפת על משתמשי כיסאות גלגלים פעילים. קלת משקל במיוחד, הצורה המחודדת שלה הופכת אותה לאידיאלית לכיסאות קשיחים, והציפוי שלה נועד להגן על ירכיים של משתמשים עם שרירי פופליטאוס מתוחים או שמכניסים את הרגליים מתחת לכיסא שלהם.

ציפה אוויר וקצף
אזורים פונקציונליים של הכרית נוצרים משלושה סוגי קצף: קצף רך לאזור הרגיש לפצעי לחץ; קצף בינוני לאזור תמיכת המושב הראשי; וקצף מוצק להיקף.

קצף Zoid מחובר לבד מצופה הופך את הכרית לאטומה לאוויר. שסתום משחרר אוויר כדי לטבול את המשתמש בקצף, הקצף מתאים למשתמש, ומשקל המשתמש מפוזר על פני השטח של הכרית.

מחקר בלתי תלוי הראה שטכנולוגיית ציפה אוויר-קצף של VARILITE היא טכנולוגיית בולם ההתנגשויות והרעידות הטובה ביותר (#1) (RESNA 2000).

תמיכות תנוחה
קצף מוצק במיוחד וחתוך בזווית מגדיל את היציבות הצדדית ואת שיווי המשקל בישיבה, בעוד שאגן ישיאי גדול מגן על האגן במצבי הטיה קדמית ואחורית של האגן. אין מחיצת ירך אמצעית, כך שהגפיים התחתונות יכולות לנדוד באופן טבעי לקו האמצע להתאמה טובה יותר בכיסא מחודד.

בד ארבע כיווני
שני סוגי בד מחוברים לקצף Zoid. סריג אלסטי בעל ארבע כיוונים משמש בחלק העליון להתאמה מקסימלית במהלך הטבילה, ובד ניילון משמש בתחתית לחוזק ועמידות נוספים. שני הבדים עמידים בפני ניקוב ובפני מים.

כיסוי
מסוגנן ופונקציונלי. בד רשת נמתח בארבע כיוונים עוטף את הקצה הקדמי כדי לחסל תפרים. קצף רשת מחורר בפנים מקדם החלפת אוויר ומשפר את פיזור הלחץ. הצד התחתון הוא חומר נגד החלקה עמיד עם סקוץ' לאבטחה נוספת. כיסוי Zoid עומד בתקני עמידות האש ISO 7176-16 עבור רכיבים מרופדים של כיסאות גלגלים. ניתן לכביסה במכונה.

למידע נוסף מהיצרן:הצגת חוברת
https://www.iqlc.co.il/product?name=zoid
הוספה למוצרים שאהבתי
הסרה ממוצרים שאהבתי
2
product
zoid
נא להכניס שם עם לפחות 2 אותיות
נא להזין מספר טלפון נכון !
נא להכניס דוא״ל תקין!
הצלחה: ההודעה שלך נשלחה בהצלחה!
סגור