Empulse R20
Empulse R20Empulse R20Empulse R20Empulse R20Empulse R20Empulse R20
סרטונים
Empulse R20
Empulse R20
Empulse R20
Empulse R20
Empulse R20

מנוע עזר למלווה: קל משקל, מתקפל ומתאים לכל מצב

sunrise medical
מנוע עזר למלווה. מכשיר סיוע התומך הבמלווה שדוחף את כיסא הגלגלים, בין אם בעלייה, בירידה או בנסיעות ארוכות, ה-R20 מסייע בכל מצב.
דגם: Empulse R20
מידע נוסף

כוח למטפלים

עם מכשיר התמיכה בהסעת כסאות הגלגלים Empulse R20 החדש, לעולם לא היה כל כך קל לתמוך במלווה שדוחף את הכיסא. בין אם בעלייה, בירידה במסעות ארוכים, ה-R20 עוזר בכל מצב ללא הפרעה בעת הנעה עצמית. מתקן מתקפל קל משקל וניתן להובלה בקלות בעזרת תיק הגב הנוח שלו.

ה-Empulse R20 תואם לרוב כסאות הגלגלים הידניים וגם לכסאות עם גב הטייה.

טיפול קל

למרות העיצוב הקל והקומפקטי של ה-R20, אין פשרות בביצועים. ה-R20 יכול להגיע לטווח של 9 מייל (14.5 ק"מ), כמו גם יכולת לטפס על שיפועים של 10°. זה נותן מענה למשתמשים של עד 190 ק"ג כולל כולל כיסא הגלגלים.

יכולת הובלת וקיפול בשיניים

ה-Empulse R20 הוא המכשיר המתקפל היחיד בשוק. זה קל לשינוע, גם כשהוא עדיין מחובר לכיסא הגלגלים. יכולת הקיפול והמשקל הקל של ה-R20 מאפשרים הובלה חלקה כשהיא מחוברת או נפרדת מכיסא הגלגלים. קל לטפל בו ולאחסן אותו עבור כל המצבים בחיי היומיום, כולל התניידות.

מערכת החיבור מסוג click-fix מאפשרת התקנה פשוטה ללא שימוש בכלים. רק סיכת חיבור הקטנה נשארת על כיסא הגלגלים.

מנוע עזר למלווה, מכשיר סיוע

פעולה פשוטה

יחידת הבקרה של ה-Empulse R20 כוללת בקרת הפעלה/כיבוי פשוטה בלחיצת כפתור אחד לטיפול בטוח ותפעול קל. הגדרות המהירות עוברות בקלות בין שלושה טווחי מהירות (4.32, 8.28 ו- 11.16 ק"מ לשעה). מיקום יחידת הבקרה מתכוונן עבור נגישות, ראות ונוחות מיטביים. יחידת הבקרה כוללת גם שחרור מהיר להובלה קלה ובטוחה מבלי לנתק את הכבל.

לטפס על מדרונות בקלות

במשקל של פחות מ-10 ק"ג, תופתעו כיצד מכשיר הסיוע הכוח R20 מאפשר לכם לעלות בקלות על מדרונות של עד 10°. המנוע החזק של 250 W (עם שלוש שנות אחריות) וסוללת הליתיום-יון אמינים מאוד.

למידע נוסף מהיצרן:הצגת חוברת
https://www.iqlc.co.il/product?name=empulse-r20
הוספה למוצרים שאהבתי
הסרה ממוצרים שאהבתי
2
product
empulse r20
נא להכניס שם עם לפחות 2 אותיות
נא להזין מספר טלפון נכון !
נא להכניס דוא״ל תקין!
הצלחה: ההודעה שלך נשלחה בהצלחה!
סגור