כסאות גלגלים קלי משקל

Tomtar MR-LG
dietz

כיסא גלגלים קל משקל: נוחות מותאמת אישית

Tomtar MR-LG

כסא גלגלים קל משקל ידני, תכונות בסיסיות ויציבות העומדות בדרישת הטיפול היומיומי. כסא הגלגלים שמכסה את רוב הצרכים בשימוש יומיומי. מסגרת אלומניום, גב מתכוונו באמצעות רצועות ולקרו. ידיות עם גובה מתכוונן וריפוד גב נוח.
Caneo-E
nova

כסא גלגלים קל משקל: פתרון נוח ויציב לטיפול יומיומי

Caneo-E

כסא גלגלים קל משקל ומקצועי לטיפול יומיומי המאושר כעזר רפואי. למרות משקלו הנמוך בשל מסגרת האלומניום, הוא מציע יציבות חסרת תקדים וסטנדרטים גבוהים ביותר של נוחות משתמש.
Caneo-L
nova

כסא גלגלים קל משקל: תוכנן לאנשים גבוהים

Caneo-L

כסא גלגלים קל משקל שתוכנן במיוחד לאנשים שגובהם מעל 1.85 מטר. כסא גלגלים חכם עם מסגרת אלומניום עמידה בפני קורוזיה ויציבות הטיה עד 10 מעלות.
Handicare Exigo 20
sunrise medical

כסא גלגלים קל משקל: קל להתאמה ומאובזר היטב

Handicare Exigo 20

כיסא גלגלים קל משקל מאובזר היטב, יציב מאוד. תמורה מצוינת לכסף. כסא גלגלים מהיר וקל להתאמה ומתייחד עם משקל משתמש מירבי של 135 ק"ג כסטנדרט. עוצב לשימוש ארוך טווח ואינטנסיבי.
Handicare Exigo 30
sunrise medical

כסא גלגלים קל משקל: נוחות ישיבה גבוהה

Handicare Exigo 30

כסא גלגלים קל משקל וניתן להתאמה אישית, המיועד לשימוש יומיומי קל ונוח. משענת גב סקוטש איכותית מתכווננת ורגליות מתכוונות בזוית 70ת 80 ו- 90. משענת יד מעוצבת בצורה ארגונומית לנוחות עוד יותר. כסא גלגלים שמבטיח נוחות ישיבה גבוהה.
Motion Composites Move
motion composites

כסא גלגלים קל משקל עם טכנולוגיות חדשניות

Motion Composites Move

כסא גלגלים העונה על כל יעדי הקלילות והאיכות עם הטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי להציע כסא גלגלים סטנדרטי שישפר את חיי היום-יום שלך . ניתן להתאמה אישית, נוח, קל משקל למדי לכסא מתקפל סטנדרטי.
Evolution Light
vassilli

איכות איטלקית ללא פשרות: כסא גלגלים ברמת גימור גבוהה

Evolution Light

כסא גלגלים מתקפל קל משקל, משקל נשיאה מירבי 120 ק"ג. הכסא מורכב עם תומכים מיוחדים העשויים מחומרים מרוכבים המאפשרים לו להיות קומפקטי מאוד. כסא גלגלים ברמת גימור גבוהה.

כסא גלגלים קל משקל - פתרון מושלם לניידות עצמאית

כסא גלגלים קל משקל הוא כיסא גלגלים שתוכנן כך שיהיה קל ונייד יותר מכיסא גלגלים רגיל. המשקל שלו לא יעלה על 15 ק"ג ורוחבו לא יעלה על 61 ס"מ. כסא גלגלים קל משקל נועד לסייע לאנשים עם מוגבלות פיזית להתנייד בקלות ובעצמאות רבה יותר. כסא גלגלים קל משקל ניתן לנשיאה בקלות על ידי אדם אחד וניתן לקפלו לאחסון קל.

category
1